Google: Αυξήθηκαν οι αναζητήσεις για τουρισμό στην Κύπρο

Google: Αυξήθηκαν οι αναζητήσεις για τουρισμό στην Κύπρο

Οι αναζητήσεις στο Google από ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τουρισμό στην Κύπρο φθάνουν περίπου τα 100 εκατομμύρια το χρόνο, ενώ το 2017 καταγράφηκε αύξηση 60% σε αυτές, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Διευθυντής του τομέα Ταξίδι της Google για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, την Κύπρο και τη Μάλτα Ορέστης Ανδριάνης.
 Μιλώντας στο συνέδριο για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στον τουρισμό «Digi.travel Cyprus International 2019» που έγινε στη Λευκωσία, ο κ.  Ανδριάνης ανέφερε ότι η αύξηση στις αναζητήσεις για την Κύπρο μέσω Google ήταν η 7η μεγαλύτερη στην Ευρώπη, και προήλθε σε ποσοστό 84% από άτομα που διαμένουν στο εξωτερικό.

Το  70% των αναζητήσεων προέρχεται από 10 χώρες, με κορυφαίες το Ηνωμένο Βασίλειο, τη  Ρωσία, τη Γερμανία και το Ισραήλ, γεγονός που αντανακλάται στις αφίξεις, αφού το 81% των τουριστών στην Κύπρο προέρχεται από αυτές τις χώρες.
 
Όπως σημείωνες ο κ. Ανδριάνης, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αντανακλούν την πραγματικότητα στον τουρισμό και αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία. Το 50% των αναζητήσεων, όπως ανέφερε γίνονται από κινητές συσκευές όπως τηλέφωνα και tablet και αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στη διαμόρφωση των ιστοσελίδων, ξενοδοχείων, εστιατορίων και άλλων επιχειρήσεων του τουρισμού.
 
Με βάση έρευνα που πραγματοποίησε η Google η αντίληψη για την Κύπρο ως τουριστικό προορισμό έχει να κάνει κατά 47% με τις καλές παραλίες που διαθέτει, κατά 35% με τον πολιτισμό και κατά 34% με τους φιλικούς ανθρώπους, ενώ η Κύπρος δεν συσχετίζεται με συγκεκριμένες δραστηριότητες.
 
Άνθρωποι που επισκέφθηκαν την Κύπρο θεωρούν κατά 90% ότι το μεγαλύτερο θετικό του προορισμού είναι ο ήλιος και η θάλασσα, κάτι ωστόσο που όπως είπε, είναι ανησυχητικό σε σχέση με την εποχικότητα και την αναζήτηση συγκεκριμένων εμπειριών. Είπε επίσης ότι υπήρχαν 84 εκατομμύρια αναζητήσεις για ξενοδοχεία στην Κύπρο και μόνο ένα εκατομμύριο για δραστηριότητες, αριθμός πολύ μικρός σε σχέση με άλλους προορισμούς. Τόνισε παράλληλα ότι η αναζήτηση νέων εμπειριών και δραστηριοτήτων μπορεί να ανοίξει νέες προοπτικές για τον τουρισμό και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της εποχικότητα.

Στο χαιρετισμό του στο συνέδριο ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος αναφέρθηκε στην ανάγκη μετάβασης από το μαζικό μάρκετινγκ στο εξατομικευμένο.

Όπως είπε, στόχος μέσα στα επόμενα χρόνια είναι η επικέντρωση όχι μόνο στις εμπειρίες, αλλά και στη δημιουργία συναισθημάτων στους επισκέπτες, ώστε το ταξίδι τους στην Κύπρο να είναι κάτι που να θυμούνται για πάντα.

«Ο ρόλος μας ως τουριστική βιομηχανία είναι να είμαστε σε θέση να παρέχουμε εμπειρίες και να δημιουργήσουμε συναισθήματα», ανέφερε.
 
Σημείωσε επίσης το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η τοπική κουζίνα, το πολύ καλό κλίμα της Κύπρου και η κυπριακή φιλοξενία.
 
Περαιτέρω αναφέρθηκε στη σημασία του Instagram ως εργαλείο προσέγγισης μεγαλύτερου αριθμού τουριστών και στην ανάγκη οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων τουρισμού να διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των διαφορετικών εθνικοτήτων και ηλιακών ομάδων.

Είπε επίσης ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η διαφοροποίηση του  τουριστικού προϊόντος της Κύπρου, σημειώνοντας την ανάγκη για πιο εξατομικευμένες εμπειρίες, πέραν από το μαζικό τουρισμό, κάτι που όπως είπε λείπει αυτή τη στιγμή από την αγορά.

Τις εργασίες του Συνεδρίου παρακολούθησε ο Επίσκοπος Μεσαορίας κ. Γρηγόριος, ως Πρόεδρος του Συνοδικού Γραφείου Προσκυνηματικών Περιηγήσεων της Εκκλησίας της Κύπρου.

 ΠΗΓΗ: Philenews/ΚΥΠΕ

Print Friendly, PDF & Email

Share this post