Για το Μάθημα των Θρησκευτικών
ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ Σ. ΦΩΤΙΟΥ* Επειδή από καιρού εις καιρόν εμφανίζονται δημοσιεύματα τα οποία αποφαίνονται την αρνητική διάσταση του Μαθήματος των Θρησκευτικών στην εκπαίδευση και επειδή ένας καλόπιστος διάλογος είναι πάντοτε δημιουργικός, παραθέτω μερικά αποσπάσματα του Αναλυτικού Προγράμματος του συγκεκριμένου μαθήματος, ώστε η οποιαδήποτε συζήτηση να διεξάγεται με βάση τα κάτωθι και όχι με βάση εσφαλμένες εντυπώσεις ή τυχόν διδακτικές αστοχίες. Σύμφωνα, λοιπόν, με το Αναλυτικό Πρόγραμμα του συγκεκριμένου μαθήματος, όπως υπάρχει αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου (http://archeia.moec.gov.cy/mc/2/thriskeftika.pdf): «Βασικοί άξονες του μαθήματος είναι: α) Aνοικτότητα προς το υπερβατικό, ενίσχυση [...]